Udlejning

Retningslinier og udlejningspriser i Ramløsehallen

Gældende fra 01.06.2015.

Der er mulighed for følgende udlejninger: fødselsdage, receptioner, begravelser, barnedåb, børnefødselsdage, kurser, møder, generalforsamlinger, firmaarrangementer.

Vi kan ikke tilbyde ungdomsfester, herunder 18 års fødselsdage af hensyn til vores naboer og vores inventar mv

Leje af haller:

Leje af hal 1: en hel dag kr. 4000,- + moms / timepris kr. 600,- + moms

Leje af hal 2: en hel dag kr. 3000,- + moms / timepris kr. 500,- + moms

Leje af hal 3: en hel dag kr. 2000,- + moms / timepris kr. 300,- + moms

Leje af hal 4: (det gamle judohus) pr. arrangement kr. 800,- + moms. Skal køkkenfaciliteter anvendes fra billardlokalet kr. 200,- + moms.

Skal der ekstraordinære opsætning, beskyttelsesgulv, scene mv skal der forventes en merpris.

Ramløse Sportscafe:

Hallen skal altid have en ansvarlig i Sportscafeen ved arrangementer. Betragtes som medhjælper til festen.

Ved fester skal festarrangør sørge for at der er en medhjælp pr 15 deltager.

Kuvertpris er incl.: 9 timers personale ved arrangement(1 stk) + opvask+porcelæn+afsluttende rengøring+forbrug.

Leje af Ramløse Sportscafe er min. kr. 2.000,- + moms, der betales kr. 50,- pr. deltager.

Der kan aftales proppenge kr. 35,- + moms pr. deltager. Alternativt kan der aftales særskilte priser på drikkevarer i sportscafeen.

Hal 3 – arrangementer:

Udlejning er incl. opvask af porcelæn + afsluttende rengøring+leje af porcelæn+borde/stole.(leveret i rummet). Prisen er kr. 3.500,- incl. moms

Det gamle judohus:

Udlejning er kun huset...ønskes der andre ydelser skal dette aftales nærmere.

Prisen er kr. 1000,- incl. Moms.

Incl. begrænsede køkkenfaciliteter (billardlokalet) kr. 1.250,- incl.moms.

Diverse:

Leje af stor grill : kr. 500,- incl moms

Chokoladefontæne : kr. 400,- incl. Moms (depositum kr. 400,-)

Porcelæn: pr. person kr. 15,- ( alt incl. Som vi kan tilbyde)

Porcelæn: ved udlejning af enkelte stk. porcelæn kr. 5,- pr stk, min. kr. 200

Borde: kr. 25,- pr. bord

Stole : kr. 5,- pr. stol

Min. kr. 200,- ved udlejning af borde/stole

Priser for opvask – oprydning

30-40 deltagere kr. 1.000,-

40-50 deltagere kr. 1.250,-

50-60 deltagere kr. 1.500,-

60-? deltagere – efter aftale